סקר מנדטים / ×™"א בחשון ליל הילולת רחל אמנו / כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13.

קדימה מובילה אבל לא בהרבה. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13.

כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. קר×'ות כל×'ים
קר×'ות כל×'ים from www.srugim.co.il
לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה.

כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13.

לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . קדימה מובילה אבל לא בהרבה. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה.

כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה.

כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. סקר: כחול ל×'ן מ×'×
סקר: כחול ל×'ן מ×'×"יל×" את ×"פער from img.haarets.co.il
לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. קדימה מובילה אבל לא בהרבה. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה.

כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13.

לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. קדימה מובילה אבל לא בהרבה. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה.

כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . קדימה מובילה אבל לא בהרבה.

קדימה מובילה אבל לא בהרבה. ×›×'יש 90 ממלונות ים ×
×›×'יש 90 ממלונות ים ×"מלח לעין ×'×"×™ from www.mivzaklive.co.il
לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. קדימה מובילה אבל לא בהרבה. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019.

בנט עם 13 מנדטים והרשימה .

בנט עם 13 מנדטים והרשימה . לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. קדימה מובילה אבל לא בהרבה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה.

סקר מנדטים / ×™"א ×'חשון ליל ×"ילולת רחל אמנו / כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13.. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . כל סקרי המנדטים הנערכים עי פרופ' קמיל פוקס ומתפרסמים בחדשות 13. קדימה מובילה אבל לא בהרבה. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות .